NY PÅ SITET? LÆS HER FØRST!

VIL DU HAVE DIN VARE SENDT? Læs mere HER.

SE ALLE DE VARER VI HAR TIL SALGBLOGGEN

Følg os på instagram! Følg mudanashi og få løbende opdateringer fra butikken.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev ovre til højre, hvis du vil være først til at få besked, når vi lægger nye varer på bloggen.

Muda Nashi er japansk og betyder "Intet Spild"

Er du vores nye shop manager?

15. jan 2019 Tip en ven

Jobbeskrivelse
Du vil du få ansvaret for den daglige drift af butikken, vores blog samt vores kommende webshop og du vil være ansvarlig for at nå butikkens salgsmål. Dine arbejdsopgaver bliver: at give vores trofaste kunder en fantastisk service, udvælgelse/prissætning af de rigtige varer til butikken, opdatering af blog samt kommende webshop (herunder at tage produktfotos, uploade varer mm) samt motivere og lede de andre ansatte. Du får desuden ansvaret for butikkens visuelle udtryk, udarbejdelse af blogindlæg og nyhedsbrev, promotionaktiviteter og arrangementer samt andre tiltag på sociale medier. Herudover vil der være administrative opgaver, så som vagtplanlægning, rapportering mm.

Dine kvalifikationer
- Du brænder for designergenbrug og kender dine designermærker og deres prisniveau
- Du er en superdygtig sælger, der elsker at tale med kunderne og give fantastisk service
- Du er en udadvendt person, der er smilende, har god udstråling og masser af energi
- Du er drevet af at skabe fantastiske salgsresultater
- Du har erfaring fra lignende stilling og kan fremvise gode resultater. Og du er helst uddannet indenfor branchen.
- Du har gode kommunikationsevner og er perfekt til dansk både mundtligt og skriftligt
- Du er ansvarsbevidst, struktureret og god til at bevare overblikket
- Du er interesseret i og har erfaring med sociale medier og online platforme
- Da vi pt. er et lille team og du derfor meget af tiden vil komme til at arbejde alene, er det vigtigt at du er selvkørende, god til at tage initiativ og til at motivere dig selv.
- Vi skal snart launche vores webshop, så det er en fordel, hvis du har erfaring med dette fra tidligere job.

Ejeren af butikken vil i perioder være bortrejst, så det er helt afgørende, at du kan tage ejerskab og tør tage dine egne beslutninger. Du får til gengæld en stor grad af frihed under ansvar, medindflydelse og rig mulighed for at være med til at præge dit eget arbejdsområde samt butikkens udvikling.

Der er til start tale om en stilling på ca. 30 timer om ugen (med mulighed for fuldtid på sigt). Du skal være indstillet på at arbejde minimum 2 lørdage om måneden. Fast løn + bonus.

Kan du genkende dig selv i ovenstående, så send din ansøgning og CV, helst med billede, hurtigst muligt til nana@mudanashi.dk

Har du spørgsmål kan du kontakte Nana på 27280027

Vi glæder os til at høre fra dig!

Se alle indlæg i kategorien EVENTS